2012-07-10

5 jultagar

Det har varit lite juligt bland mitt pyssel på sistone, men så är det ju så att jag lovade mig själv att börja extra tidigt i år förra året för det vart så stressigt och så många julpyssel som blev måsten och jag fick egentligen inte tid över till annat än korten. Så vill jag inte ha det så nu börjas det 6 månader i förtid :)
Jag skrev ut tag formarna från en pdf jag fick gratis från den här sidan, stämplarna är från Far Far Hill och du kan hitta dom mer exakt här, finns mycket fina bilder där.
Jag har sen målat stämplarna med akvarellpennor och lite glitter och dekorerat tagarna med lite annat och stämplat kanter och sådana små detaljer.


Sewe

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtar till jul när jag ser dina fina tagar =) Paketen blir så personliga..vilket dom ska vara när det är jul..Kram och fortsätt med ditt fina hantverk.

    SvaraRadera
  2. You are so wise to start early. I love your gift tags.

    SvaraRadera