2012-10-11

Varit borta och en lampa

Ni som har varit gravida förr/eller nu har ni någonsin fått underliga sug på saker eller mått illa av något konstigt? Jag har, jag drabbades av en pysslares värsta mardröm, mina scrapbook papper och andra pyssel sakers lukt fick mig att må illa, riktigt illa, åhh nej, inga pyssel alltså på flera veckor, så jag avstod från allt vad pyssel heter för att få mig på andra tankar, inget bloggande alltså, nu har jag slutat må illa för några veckor sen, graviditeten har ju dock inte varit helt publik än så jag har fortsatt hållit mig ifrån bloggen eftersom jag gärna ville tala om varför jag lyst med min frånvaro, men nu är jag tillbaka, jag har några projekt på lager som skapades senaste veckorna men först en lampa som legat och väntat enda sen innan jag blev illamående :)
En vanlig IKEA skärm har fått en makeover, vi brukade ha brunt, beiget och lantligt i vårt kök men efter vi gjorde om passade inte vår bruna skärm in någonstans, dessa är visserligen väldigt billiga att köpa nya, men varför köpa nytt när det kan pysslas om :)
Med lite svart färg och lite ljust lime gröna knappar för att piffa upp det annars trista svart på svart, passar den åter i vårt nya omgjorda kök :D

Fortsätter att uppdatera de senaste veckornas projekt när tid ges :)

Sewe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar