2013-09-24

Manligt "liftat" kort

Åh nej jag hade nästan glömt bort det här, jag gjorde kortet i början av September för Creativicas septembertävling som ni hittar här. man ska lifta ett kort, som du hittar på tävlingssidan, sen ska det ska vara till en man, med något mörkt eller metall. jag har valt att inspireras av kortets layout och färger (blått och brunt), fast istället för mest blått som inspirationskortet så har jag använt mig av mest brunt, därmed kommer det mörka in.
Stämpeln är min egen designade som ni kanske känner igen från Liams dopkort. Jag tycker att det är relativt "manligt", fast visst kan en tjej lika gärna få kortet, inuti har jag satt dit en liten lapp så man kan skriva en hälsning på insidan som annars var mönstrad också och då kan det bli lite svårt att skriva hälsningen klart och synligt tycker jag.
Jag måste bli bättre på att uppdatera pysselbloggen, det börjar bli en liten samling av bilder som gärna vill visa upp sig nu. :D

Sewe


1 kommentar:

  1. Vilken tur att du kom på det då. Jag brukar också göra så ibland. Jag är ute i god tid och sen glömmer jag bort att blogga dem. Jättefint kort med fantastisk färgkombination (älskar turkost). Hälsningar från Anki som håller i tävlingen på Creativica

    SvaraRadera