2014-01-23

Tags från scraps

Jag, som alla andra scrappare/kortmakare kan jag tänka mig, har extremt mycket småbitar ligger och väntar på det där perfekta projektet, ibland måste jag bara bli av med lite bitar för att spara plats, då tycker jag små projekt som tags, flaskhållare osv är perfekta att skapa av alla scrapbitar.
Nu har jag skapat 3 stycken fina tags, den första går i lila, rosa och svart och har en Freebie från WhoopsiDaisy. Den andra som jag tänkte ha med i Beccys Januari Challenge, du kan vara med hur många gånger du vill, stämpeln är en freebie från Beccy. Den tredje är enbart byggd av scrapbitar och lite halvpärlor.



Sewe

1 kommentar:

  1. Your tags are fabulous Sewe, and I agree that all of us have lots of little pieces of scrap paper that we need to use.
    You have done a wonderful job colouring the images. I love how you outline in the soft grey, it really lifts the image off the paper. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    SvaraRadera